RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH

PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN


                                                                                          Maluchy

 

6.30 –7.45 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.

7.45 – 8.15 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe

(np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa.

8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania.

8.30 – 9.00 Śniadanie.

9.00 –09.45  Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.

09.45 – 10.30 Spacery, zabawy dowolne na placu zabaw lub w sali, zabawy ruchowe.

10.30 – 11.00 Przygotowanie do obiadu.

11.00 – 11.30 Obiad (I danie)

11.30 – 13.00 Leżakowanie ( grupa maluszków)

13.00 – 13.30 Przygotowanie do obiadu

13.30 – 14.00 Obiad  (II danie).

14.00 – 15.00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek).

15.30- 16.00 Podwieczorek

16.00 – 17.00 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI

PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10 GODZIN

Średniaki

 

6.30 – 7.45 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.

7.45 – 8.15 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe

(np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci

8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania.

8.30 – 8.45 Śniadanie.

8.45 –9.30 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.

9.30 – 11.00 Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu

(np. w ogrodzie, na boisku, w parku,) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne.

11.00 – 11.15 Przygotowanie do obiadu.

11.15 – 11.30 Obiad. ( I danie)

11.30 – 13.15 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu zabaw.

13.15 – 13.30 Przygotowanie do obiadu.

13.30 – 13.45 Obiad (II danie).

14.00 – 14.45  Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach.

14.45 – 15.00 Przygotowanie do podwieczorku

15.00 – 15.15 Podwieczorek

15.15 – 17.00 Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.

  Starszaki

6.30 – 7.45 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.

7.45 – 8.15 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe

(np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.

8.15 – 8.30 Ćwiczenia poranne.

8.30 – 8.30 Przygotowanie do śniadania.

8.30 – 9.00 Śniadanie.

9.00 –10.30 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.

10.30 – 11.15 Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu

(np. w ogrodzie, na boisku, w parku,) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne.

11.15 – 11.30 Przygotowanie do obiadu.

11.30 – 11.45 Obiad. ( I danie)

11.45 – 13.00 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu zabaw.

13.00 – 13.15 Przygotowanie do obiadu.

13.15 – 13.30 Obiad (II danie).

13.30 – 14.45  Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach.

14.45 – 15.00 Przygotowanie do podwieczorku

15.00 – 15.15 Podwieczorek

15.15 – 17.00 Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.